11 Mayıs 2013 Cumartesi

Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik

               Görmüş olduğunuz toniği yaklaşık 3 hafta kadar,haftada 3-4 kere olmak üzere  kullandım,daha doğrusu kullanmaya çalıştım.Ama artık yapamıyorum ve bu postu girmek için erken olsa da elimden bir şey gelmiyor:)Aynı serinin sivilce jelinden ne kadar memnun kaldığımı ŞU postumda belirtmiştim.Gelin görün ki toniği için aynı iyi cümleleri kullanamayacağım.
               Öncelikle baştan belirteyim,yeteri kadar düzenli ve uzun süre kullanamadığım için siyah noktalar üzerindeki artı ve eksilerini değerlendirebilecek tecrübem olmadı.Belki de gerçekten çok işe yarıyordur bilemem.Şimdi de neden düzenli ve yeterli kullanamadığıma gelelim.
               Bir kere,inanılmaz yoğun ve keskin bir alkol kokusu var,bu güne kadar kullandığım en keskin kokulu tonik,öyle ki pamuğa döküp yüzümü silmek tam bir işkenceye dönüyor,çünkü gözlerimi inanılmaz yakıyor,burnumu sızlatıyor,nefes almadan ve gözlerim kapalı bir şekilde bir an önce sürüp bir sonraki adıma geçmeye çalışıyorum ki ne gerek vardı böyle atraksiyonlara girmeye değil mi..Tamam hedefi gereği alkol içeriyor olması normal,lakin gözlerimi açamayacak nefes alamayacak kadar abartılması hiç normal değil,yüzümüze sürüyoruz sonuçta,bunların düşünülmesi gerekirdi.
               İkinci negatif yönüne gelirsek,bin bir işkenceyle sürüp biraz bekleyip nihayet gözlerimi açabildikten sonra bir süre bekliyorum doğal olarak,cilt iyice emsin fazlası kurusun krem sürebileyim diye.Gerek 5 dk beklemiş olayım,gerek yarım saat beklemiş olayım,yüzüm yapış yapış kalıyor,yani cildin emmesi ya da fazlalığın buharlaşması söz konusu değil,baya katman şeklinde cildimin üstünde kuruyup kalıyor.Bir de üstüne nemlendirici sürmeye kalkınca tam bir fiyasko.Nemlendiriciyi emmiyor cilt doğal olarak,ve bembeyaz,kalıp gibi bir cilt.Fazlasını peçeteyle alsanız bile cilt üzerindeki ağır kalıntıyı hissedebiliyorsunuz dokununca.
              Kısacası toniği uygulayıp kurumasını bekledikten sonra bir de durulama gereği duyuyordum ki bu çok saçma,tonik durulanır mı,ne anlamı kalıyor o zaman sürmenin..
              İşte bu sebeplerden ötürü zorla gördüğünüz seviyeye kadar kullanıp bıraktım artık.Dolayısıyla siyah noktalara faydasını gözlemleyemiyorum.Sivilce jelini ne kadar sevdiysem toniğini de o kadar sevmedim.
              Kullananlar yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim,sevgiyle kalın..

2 yorum:

  1. Ben sürdüğümde yüzüm yanıyor ve kızarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için tam bir eziyetti kullanmak.)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...