6 Mayıs 2013 Pazartesi

Nivea Pure And Naturel Normal/Karma Ciltler İçin Nemlendirici Krem

               Yazmayacağım dedim yine duramadım:)Efenim bu krem ve serinin diğer ürünleri hakkındaki çeşitli görüşleri bir çok bloggerın sitesinde görmüşsünüzdür mutlaka,ben de yazmadan edemedim.Öncelikle belirtmeliyim ki bu seri bir çok blogger'a Nivea Türkiye tarafından gönderilmiş,bendeki ise şahsım tarafından bizzat alınmıştır:)) Neyse,ürünü tercih etme sebebim %95 doğal içerik iddiası,paraben,silikon,parfüm vs içermemesi ve oldukça uygun fiyatıydı,hatırlamıyorum ne kadardı ama alırken hiç olmadı ellerime kullanırım diyerek almıştım.Ve bugüne kadar dibini görmeye bu kadar yaklaştığım nadir yüz kremlerindendir kendisi:)
               Bu kadar kullanmayı ve bitirmeye yaklaşmayı gerçekten ummuyordum.Fotoda belli olmuyor ama azaldı baya,yine de aylardır kullandığımı göz önüne alırsak baya bereketli bir ürün.Azıcık bir miktarı bile tüm yüzü nemlendirmeye yetiyor.Ancak ben karma/yağlı cilde sahip olduğumdan genellikle gece cilt temizliğinden sonra kullanmayı tercih ediyorum.Bir kaç kez gündüz kullandığım da oldu,öyle aman aman yağlandırma yapmıyor ama yine de mümkün olduğunca mat görüntü tercih ettiğimden gündüzleri pek kullanamadım.Hele ki sıcak yaz günlerinde terletmeye başladı gündüz sürümünde.Ammaa,gelgelelim geceden sürüp sabah uyandığımda cildimdeki yumuşaklık,pürüzsüzlük ve aydınlık paha biçilemez:)Şaka yapmıyorum,gerçekten sabahları çok güzel,aydınlanmış ve pürüzsüzleşmiş bir ciltle uyanıyorum.Yağdan parlamayan bir ciltle:)Yani nemlendirmesi çok güzel.Uzun süre kullandım,kesinlikle sivilcelenmeye neden olmadı ki benim cildim sivilceye meyillidir.Nivea ürünlerinin cildi tüylendirdiği yönünde bir söylenti vardır,duymuşsunuzdur.Böyle bir problemle de karşılaşmadım ama benim yüzümde zaten doğuştan şeftali tüyleri olduğu için fark edemiyor da olabilirim bu konuda arkasında duramam kremin,ama var olan tüyleri artırmadı bence:)Yine de beklentilerimin üstünde bir üründü diyebilirim gönül rahatlığıyla.Sürdükten sonra yağlı bir görüntü oluşturmuyor,mat duruyor.Ama kokusundan pek hoşnut olduğum söylenemez.Hafif ve hoş bir kokusu var,ama sıkıldım.Kokusuz olmasını ya da klasik Nivea kremi kokmasını tercih ederdim.Bu serinin deosunu da kullanmıştım,bir ara ondan da bahsederim.Diğer ürünlerini de kullanmayı düşünüyorum.
             Sevgiyle,sağlıkla kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...