19 Mayıs 2013 Pazar

Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar

              Uzun zaman işe yaramaz düşüncesiyle elimin gitmediği,sonra dayanamayıp denesem nolur ki diyerek aldığım ve farklı zamanlarda deneyerek yazmaya karar verdiğim bu bantlardan bahsetmek istiyorum sizlere.Gratisten 14-15 lira gibi bir fiyata almıştım,emin değilim.Aldığım günün gecesi yüzüme hiç bir şey yapmadan,makyajı temizledikten sonra uyguladım hemen.Bu arada içinde alın ve çene için ikişer tane,burun için 4 tane bant içeriyor.Ama bantlar o kadar kuvvetli ki,eğer yüzünüzde ben gibi şeftali tüyleriniz varsa o tüyleri tek tek yoluyor ve daha sert çıkar mı korkusuyla rüyalarınıza kadar girip alnınızda burnunuzda sakal gibi çıkmış kıllarla birlikte kabusunuz oluveriyor:)Neyse ki öyle olmuyor,ama yine de tüylerinizin yolunmasına gerek yok dimi:)O yüzden ben alın ve çene için olan bantları da burnumda kullanacağım.
              Neyse,ilk aldığım gece gözenekleri falan açmadan uyguladım.Burnunuzu ıslatıp bantı yapıştırıyorsunuz,boşluk kalmayacak şekilde sıkıca yapıştırıp 10-15 dk bekliyorsunuz.Islak yüzeye yapıştırmak önemli,çünkü yapışkan madde suyla aktif oluyor,katılaşıp alçı gibi bir şey oluyor.15 dk sonra yavaşça çıkarıyorsunuz,ağda bandı çeker gibi hızlıca çekerseniz hiç bir işe yaramaz.İlk uygulamamda bir kaç tane siyah nokta bantla birlikte çıkmıştı,bantların görüntüsü kullandıktan sonra çok iğrenç oluyor,o yüzden burada paylaşmak istemedim:)
Çok işe yaramıyor diyerek bir hafta sonra tekrar uygulamaya karar verdim.Bu sefer duştan sonra uyguladım ki gözenekler iyice açılmış olsun,daha iyi temizlensin diye.Gerçekten de büyük fark vardı,ilk uygulamanın 10-15 katı kadar fazlaydı temizlenen kısım.Yani duştan sonra ya da buhar banyosuyla gözeneklerinizi iyice açtıktan sonra uygularsanız memnun kalırsınız.Sonrasında da kil maskesi uyguladım ki açılan temizlenen gözenekler sıkılaşsın,içleri tekrar kir dolmasın.Maskeden sonra da gözenek sıkılaştırıcı bir tonikle işlemi tamamladım.
            Öyle mucizevi sonuçlar yaratmıyor,nokta nokta görünen burnunuzu bal kaymak yapmıyor ama büyük oranda temizlik sağlıyor,ve sonrasında toniklediğiniz taktirde de sivilce ya da kızarıklığa neden olmuyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...