2 Mayıs 2013 Perşembe

Oriflame Rujlar

                            
               Bu rujların tarihi geçti mi geçmedi mi bilmiyorum,birini kardeşimden birini çok yakın arkadaşımdan almıştım.Çok sevdiğimden ve anısı olduğundan atamam.Ben böyleyim,ufacık minicik şeylere büyük anlamlar yükleyip onlarla aramda duygusal bağ kurabiliyorum,bu bir kağıt parçası bile olsa:)Neyse konumuza dönelim,bordo ambalajlı bordo renkli ruj dolgunlaştırıcı etkili.Sürdükten sonra hafif bir karıncalanma hissi yaratıyor dudakta,ama kısa sürede alışılıyor.Kokusu da mentollü zaten,parlak bitişli pastel bir ruj.Çok opak değil,ama saydam da değil.Sürüşü çok kolay değil ama kalıcılığı iyi.Rengi de Fabulous Red.Diğer ruj da çok şeker,pastel mercan rengi,çok yumuşak kremsi bir ruj.Bu da parlak bir bitiş sağlıyor.Rengi ise Coral Wave.
              Dudak kalemiyse Oriflame den değil, Isabelle Dupont Sheer.Plum renginde,yumuşak olmayan bir kalem.Gratisten çok ucuza almıştım,bir kaç liraydı sanırım.İşimi görecek kadar performans sağlıyor,yeter.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...