2 Mayıs 2013 Perşembe

Ruj Dosyası:)

               Sonunda rujlara gerçek anlamda geçebildim:)Dün tarihi geçmiş bir çok rujumu içim acıyarak da olsa atabildikten sonra kalanları göstermek için bir sebep kalmamıştı.Bir çoğunu attım dedim,rengine kıyamayıp atmadıklarım da var bir kaç tane,ama onları da postlarda belirteceğim zaten.
              Ruj sürmeyi çok seven biri değilim,çok yakıştırmıyorum çünkü kendime,ama renklerine dayanamayıp aldığım rujlar o kadar çok ki çoğu kullanılmadan atılıp gidiyor işte..Dediğim gibi çok kullanmadığım için rujlara çok para vermeyi sevmiyorum,sadece gerçekten kullanacağım renklere verdiğim paraya acımam.Bu sebeple uygun fiyatları ve muhteşem renkleri sebebiyle çoğunlukla avondan alıyorum.Avon rujları gerçekten renk konusunda çok çeşitli,fiyatları oldukça uygun,hele ki indirimlerde yakalarsanız,ancak genel olarak çok kalıcı değiller,bazılarının kokuları sevimsiz ama geneli lezzetli kokuyor.Bunun dışında iki Flormar rujum,bir kaç tane Max Factor, bir Deborah,bir Alix Avien ,iki de Oriflame rujum var.Haliyle dudak kalemi de çok kullanmadığımdan,sadece iki tane olan kalemlerimi de rujların arasına sıkıştırıverdim:)Hepsini ayrı ayrı postlarla gruplandırarak göstereceğim.
                Görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...