18 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Bahama Mama Bronzer

            Yine pek çok blogda rastlayabileceğiniz,ama bir kere de benden dinlemenizi istediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.Hem bronzlaştırıcı pudra olarak geniş yüzeysel uygulamaya,hem de kontürleme işleminde kullanılmaya müsait bir pudra bu.Hatta esmer tenliler günlük makyajlarında pudra olarak rahatça kullanabilir.Ve hatta bence bronzerdan çok kontürlemeye daha uygun,çünkü içinde sıcak tonlar içermiyor,güneşten bronzlaşmış görüntüden çok gölgeli bir görünüm sağlıyor,ben de bu yüzden kontürlemede kullanırım diye aldım.Neyse bir ton laf kalabalığından sonra fotoğraflara geçelim.
           Tamamen mat olması kullanım amaçlarını çoğaltıyor tabi ki.Sütlü kahve tonlarında pudra tozutmuyor,pigmentasyonu da güzel,rahat uygulama sağlıyor.Far olarak bile kullanılabilecek yapıda.7.08 gr lık ambalajı sayesinde oldukça bereketli,8-9 kere fırçayla uygulama yapmış,bir kaç kere de parmaklamış olmama rağmen hala üst dokusu bozulmadı:)Kontürleme işleminde hala çok başarılı olmasam da yüzde lekeli görünüme neden olmuyor,bu da acemiler için büyük kolaylık:)Fiyatını hiç hatırlamıyorum,ama sanırım 27 liraydı,ya da o civarda bir şey.Hakkında anlatabileceğim çok fazla şey olduğunu sanmıyorum,yine de aklınıza takılanlar olursa sormaktan çekinmeyin lütfen..Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...