11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Balm Jovi Face Palette

             Ayrıntılı görüntü verebilmek için farklı açılardan ve hem flaşlı hem flaşsız çekmeye çalıştığımdan dolayı çok sayıda fotoğraf oldu.Postu çok uzun tutmamak ve foto-yazı bütünlüğünü sağlayabilmek adına kolaj haline getirerek ekliyorum.Daha net görebilmek için resimlerin üzerine tıklayabilirsiniz.Başlayalım.
Bildiğiniz üzere bu palet hakkında pek çok yazı yazıldı,ama bir de benden dinleyin istedim:)Uzun zamandır almak istiyordum ama Gratisteki %50 lik indirimi bekliyordum.Sonunda kavuştuk,hem de 30 liraya:)12 renk far,bir aydınlatıcı,bir allık ve alt kısımda gördüğünüz ayrı bölmeli mıknatıslı kapağın altında da iki adet ruj içeriyor.Çok şirin de bir kalpli aynası var:)Renklerin isimleri şöyle:

Heavy Metal grubu renkler:
1-Metal-ica
4-Iron Mail-in
7-Lead Zeppelin
10-Alice Copper

Classique grubu renkler:
2-Adagio
5-Allegro
8-Moderato
11-Presto

Rock Alternatif grubu renkler ise:
3-Blink 1982
6-The Stroke
9-Rem
12-Third Eye Blinded

Adına yakışır gibi bir rockstar palet olmuş:))
Aydınlatıcı Mary Lou aydınlatıcıya çok benziyor,hatta aynı olduğu söyleniyor ama biraz daha soft bana göre.Allık ise Frat Boy allığa çok benziyor,bir tık daha şeftali tonu gibi.
Tümü oldukça kullanışlı ve yoğun pigmentli renkler.Özellikle koyu renkleri uygularken dikkatli olmak gerekiyor.Classique grubu renkler mat,diğerleri ışıltılı.Allık da mat.
Gördüğünüz gibi rujları kapatan mıknatıslı kapak açıldığında karşımıza çıkansa bizim için hazırlanmış makyaj kombinasyonları:)Çok seviyorum seni palet:) Neyse rujların bu şekilde ayrı bölmelendirilmiş olmasıysa ince düşünülmüş,farlarla aynı yerde olursa farların tozları rujlara bulaşıp kirletebiliyor çünkü.Elimin üstündekilerse,üst ikisi rujlar,alt ikisi allık ve aydınlatıcı.Rujlardan biri nude tonlarda,biri kırmızı.Onlar da güzel renk veriyor.Nude olan Milly,kırmızı olan Vanilly.Allık ve aydınlatıcıyı biraz yoğun uyguladım ki renkler belli olsun diye,onların da pigmentasyonları çok iyi,özellikle aydınlatıcıyı dikkatli uygulamak gerekiyor yoksa komik görünebilirsiniz:)
Bunlar da farların yakından görünüşü.Sizce de çok sevimli değiller mi:))
(iyi ki postu uzun tutmayacağım dedim:)  )




6 yorum:

  1. Bende aşık oldum bu palete tek kelimeyle.
    Bildiğin gülümsüyorum falan bu paletle makyaj yaparken.Gerçi bugün ilk kez yaptım ama,öyle oldu yani.
    Metal-ica kullandım ben beyaz far aşığı olarak.
    Bide aydınlatıcı kısmını kullandım.Aşırı parlak geldi bana biraz mat seviyorum sanırım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de mat olanlardan yanayım ama seviyorum yine de hepsini,hepsi benim olsun dursun bir köşede zararı yok:))

      Sil
  2. Sirf o aydinlatici icin o paleti almak istiyorum . Onu da far olarak kullanacagim o ayri :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aydınlatıcısı çok güzel gerçekten:)hepsi işine yarar ama,hepsi kullanışlı:)

      Sil
  3. Fiyati ne kadar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...