14 Mayıs 2013 Salı

The Balm Balm Shelter Tinted Moisturizer(renkli nemlendirici)

            Yine uzun zamandır aklımda olan ama elimin bir türlü almaya uzanmadığı bir ürün kendisi.Çünkü yağlı cildime uygun bir ürün seçmeden önce 2-3-4 kere düşünmem gerekiyor:)Kapatıcılığı da az olduğu için bb kremleri tercih ediyordum onun yerine.İndirimde yakalayınca bir deneyeyim ne kaybederim diye düşündüm.İyi ki de düşünmüşüm,iyi ki de almışım:)
              64 ml lik ambalajında,32 tl ya satılıyor,tabi ki  ben 16 liraya aldım:)Spf 18 güneş koruması içeriyor.Bendeki renk light/medium tonu.Keşke bir ton açığını alsaymışım,biraz koyu durdu yüzümde.Aslında vücudumla eşitlenmiş oldu yüz tonum,ama yine de alışık olmadığım için pek rahat edemedim,yazın biraz bronzlaşınca daha rahat kullanacağım sanırım.İlk fırsatta bir açık tonunu da almayı düşünüyorum.Kıvamı çok akışkan değil,ama katı da değil,dolayısıyla azıcık bir miktarı bütün yüze çok rahat uygulanıyor.Kıvamını çok sevdim.Kapatıcılığı beklediğimden bir tık daha fazla,sivilce izlerini ve gözenekleri gizlediği söylenemez ama cilt tonunu çok güzel eşitliyor ve kızarıklıkları kapatıyor.Sağlıklı görünen,sağlıkla parlayan bir cilt görünümü oluşturuyor,ama asla yağlı bir parlaklık değil bu.Zaten yapısı da su bazlı gibi,çok hafif,çok doğal yani.Kesinlikle makyaj görüntüsü oluşturmuyor ve işin garibi yağlanmaya ve parlamaya çok müsait cildimi saatler sonra bile bir gram yağlandırmadı.Yani yapısının inceliğini,duruşunu ve ağırlık oluşturmamasını çok çok sevdim.Varlığıyla yokluğu bir bu anlamda.Cildim yağlı olduğu için nemlendirmesi de yeterli geldi,kuru ciltlere ayrıca bir nemlendirici takviyesi gerekebilir.
            Sevmediğim tek yanı kokusu oldu,çok rahatsız edici,ağır bir kokusu yok,ama biraz ekşi gibi geldi,ama çok hafif kokuyor.Yine de artıları o kadar fazla ki kokusu umrumda bile değil:)
            Kapatılmaya ihtiyacı olan sivilce izlerime etki etmemiş olsa da  Maybelline Dream Fresh BB Kremle birlikte bu yaz favorim Balm Shelter olacak.Mutlaka deneyin,seveceğinize eminim.Maybelline'in yazısı da ŞURADA.
           Siz neler düşünüyorsunuz Balm Shelter hakkında,paylaşırsanız mutlu olurum...

1 yorum:

  1. balm shelter kremdan cok memnum .cok beendi.makiaj urunlarida cok cok güzel indirim zaman da aliorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...