18 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Frat Boy Allık

            The Balm'ın en sevdiğim iki allığından biri kendileri.Diğeri de Down Boy. Allıklarda ışıltı çok tercih ettiğim bir durum değil.Bu iki allık tamamen mat olmalarıyla ve renklerinin güzelliğiyle beni büyülemişti,Down Boy'u da ilk fırsatta alacağım.Aynı zamanda far olarak da kullanılabilecek,şeftalimsi bir pembe bu.Esmerlerde de sarışınlarda da çok güzel duracağını düşündüğüm risksiz bir rengi var.Pigmentasyon çok iyi,fırçanın ucunu dokundurmam yetiyor,dikkatli kullanılması gerek.Biraz da tozutuyor.Kalıcılığı yeterli düzeyde,yani sabah uygulayıp akşamüzeri 5-6 gibi eve geldiğimde hala yanaklarımda oluşu yeterli benim için.
            Yaz ve bahar makyajı için çok tatlı bir rengi var görüldüğü gibi.Aynalı 8.5 grlık ambalajı çantada taşımaya müsait,ama benimki maalesef eve geldiğimde köşesinden kırılmış olduğundan çantada taşımaya pek cesaret edemiyorum.Aldığımda ucunda minicik bir kırık vardı,tek kaldığı için de bir şey olmaz diyerek aldığım allık eve geldiğimde maalesef iyice kırılmıştı.Elimle bastırarak biraz sabitlemeye çalıştım ama hala çok sağlam olduğu söylenemez.Neyse ürünü tanıtacağım derken kendi derdime düştüm üzüldüm yine:)Fiyatı tam hatırlamamakla birlikte 20-30 lira arasında bir şeydi sanırım,indirimden çok daha ucuza alınabiliyor,ki performansına kıyasla indirimsiz de alınabilir bence.Aldığımdan beri sürekli bunu kullanıyorum takıldım kaldım kendisine o kadar güzel bir rengi var:)Bildiğiniz gibi paraben içermiyor.Gerçi mica falan var ama dert değil benim için.Seveceğinizi düşünüyorum.Yolunuz Gratise düştüğünde mundar edilmemiş bir testerına rastlarsanız deneyin derim:)Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...