11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Nude'tude Far Paleti

             Yine indirimdeyken kaptığım ve renklerine bayıldığım bu güzel palet hakkında çokça yazılmış konuşulmuş olsa da ben de bir el atayım dedim.Yine resimleri sığdırabilmek için kolajladım,üstüne tıklayarak daha rahat inceleyebilirsiniz.Paletin fiyatı %50 indirimde 27 ya da 30 lira sanırım.Oldukça doğal,günlük kullanıma uygun renkler içeriyor.Gece makyajı yapmak için de rahat rahat yeter.
           Adeta çikolata görünümündeki kutusuna aşık olmamak elde değil:) Her zamanki gibi aynalı bir palet,ama bu sefer içinden minik bir de fırça çıkıyor.İki uçlu fırçanın bir ucu açılı far fırçası,diğer ucu açılı liner fırçası şeklinde.Oldukça kullanışlı yani.Renkler sırasıyla şöyle:
1-Sassy(sedefli)
2-Stubborn(sedefli)
3-Selfish(sedefli)
4-Sophisticated(ışıltılı)
5-Sexy(mat)
6-Serious(mat)
7-Snobby(sedefli)
8-Stand.offish(sedefli/ışıltılı)
9-Sultry(mat)
10-Seductive(sedefli)
11-Silly(ışıltılı)
12-Sleek(mat)

Hepsinin isminin "s" ile başladığını şu an fark ettim:)
            Her zamanki gibi yoğun pigmentasyona sahip bir palet.Koyu renklerde özellikle dikkatli olmak gerekiyor.Tabi bunlar baz üzerine uygulanmış renkler,direkt cilt üzerinde daha hafif duracaklardır.
            Bunlar da yakından görünüşü.İçeriklerinin bir çok kozmetik ürüne göre daha kabul edilebilir oluşu ve paraben içermemesi de diğer artı özellik..Balm Jovi ve kendisiyle büyük aşk yaşıyoruz:)
Sevgiyle kalın..



4 yorum:

  1. Ben günlük hayatta mat far seviyorum.
    Gerçi hep beyaz,krem tonlarını seviyorum.
    Bu palet pek benlik değil gibi. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz kapaklarımın yapısı dolayısıyla benim de genelde mat kullanmam gerekiyor,ama ufak tefek ışık oyunlarında işime yarayacak,sırf ambalajı için bile alırdım yine de:))

      Sil
  2. Cok guzel gozukuyor renkler, cok sevdim :) Yakindan bakicam mutlaka listeme ekledim.

    Bizede bekleriz :)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm:)
      size de uğruyorumm..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...