18 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Pudra,Fondöten Ve Far Fırçaları

            Anneler günü indiriminden aldığım fırçaları yeterince kullandığım ve yıkadığım için sizlere anlatabileceğimi düşünüyorum.Sapları çok şeker olan fırçaların kendilerinden aynı sempatiyle bahsedemem.Sol üstteki sıraya göre aşağıdan yukarıya kısaca bahsedelim.Pudra fırçasını ben allık fırçası olarak kullanıyorum.Çok çok yumuşak değil,ama sert de değil.Kıllarının çok sık olmaması allığın ya da pudranın rahat uygulanmasını sağlıyor.Genel olarak fena değil ama negatif yönlerine geçersek,yıkarken bir kaç tel döktü,ayrıca yüze pudra ya da allık uygulaması sırasında kırık kıllar bırakıyor yüzde.Yani kılları saptan kopmuyor ama kırılıyor demek ki.Üstelik yıkarken nemlendirdim de.Neyse.
           Fondöten fırçasını fondöten fırçası olarak kullanmadım hiç.Sık ve sıkı kılları var,çok yumuşak ve uçu yukarı doğru sivriliyor.Dolayısıyla fondöten uygulamak ne kadar rahat olur emin olamıyorum.Ama kontür işleminde epey işime yaradı.Güzel yayıyor ve kıl da dökmüyor.Bu fırçasını sevdim yani.

           Far fırçası iki uçlu.Sol üstte görünen geniş ve kısa kılların bulunduğu uç,sağ alttaki ise koruma kapaklı ince uzun kılların olduğu uç.Kısa uç sık ve yumuşak,pek çok işe yarıyor,far uygulamaya,karıştırmaya,aydınlatmaya vs.Diğer ucu hiç kullanmadım,çünkü bence çok gereksiz bir uç Seyrek,sulu boya fırçası gibi bir şey:)Yumuşak ama kullanışlı değil.Koruma kılıfını da ben gibi gayriihtiyari olarak sık sık çekip çıkarıverirseniz,sonradan kılları bozmadan geri takmak için kırk takla atmanız ve tüm çabalarınıza rağmen kılların bir kaçını zayi etmeniz işten bile değildir:)Yani siz siz olun ileri doğru çıkarmaya çalışmaktansa geriye doğru çekmeniz iyi olacaktır.Bu kılıf önemli çünkü fırçayı dik koyduğunuz zaman fırçanın ezilip büzülüp bozulmasını engelliyor.Ama tek ucu için alınabilir yani.Fiyatlarını maalesef hiç hatırlamıyorum ama pahalı değildiler.Aslında Ecotoolsun fırçalarını alacaktım ama onlar indirimde olmayınca sonra alırım deyip bunları denemeye karar vermiştim.Sonuç,Ecotoolsları almakta kararlıyım:)
Ecotoolslar hakkındaki yazım için TIK TIK ve TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...