14 Mayıs 2013 Salı

The Balm Put A Lid On It Eyelid Primer(far bazı)

                En merak ederek aldığım ürün,en sevdiğim ürünlerden biri oldu:)Resimleri daha net görebilmek için üzerine tıklamanız yeterli.Gördüğünüz gibi zararlı içeriklere sahip olsa da kendisi vazgeçilmezlerimden biri olmaya aday.Niye mi?
                Bir kere 11.8 ml lik tüp şeklinde ambalajıyla birlikte oldukça bereketli bir ürün,çünkü elimin üzerinde gördüğünüz minicik bir miktarı,belki biraz daha azı tüm göz kapağına rahatça sürülüyor ve yetiyor.Kadifemsi,yumuşacık bir yapısı var zaten.İlk anda yağlı gibi geliyor ama değil.
                
                  Uygulamayı ise şöyle öneriyor:
"Küçük bir miktarı parmak ya da fırçayla göz kapağınıza uygulayın,en iyi sonuç için farı sürmeden önce 1 dk bekleyin."
                Sol tarafta üst iki uygulama bazsız,alt iki uygulama ise bazlı halini gösteriyor.Renkler Balm Jovi paletinden Alice Copper(soldaki ışıltılı renk) ve Moderato(sağdaki mat renk)Balm Jovi paleti hakkındaki yazım için TIK TIK
                Sağ taraftaki iki resim ise ıslak mendille kolumu kazırcasına sildikten sonraki hali:) Öyle sabitliyor yani.Sabitlemesi çok güzel,sabah 9da sürdüğüm far akşam 9da hala çizgilere dolmamış haliyle gözümdeydi.Üstelik göz kapaklarım yağlıdır,dolayısıyla far,liner gibi renkli kozmetikler pek formunu koruyamaz göz kapağımda.Ama bu ürün gram yağlandırmadığı ve akşam 9da hala mas mat( matı başka türlü pekiştiremedim:) ) göründüğü için farda en ufak bir bulaşma dağılma ya da uçup gitmeye neden olmadığı gibi engelledi de.Yani performansı benim için yeter de artar bile,daha ne isterim:)Kolay kolay bitecek gibi olmayan bu bazı da ilk fırsatta yedeklemeyi düşünüyorum.Siz de bir fırsat verebilirsiniz bence.Fiyatı da 27-30 tl civarı diye hatırlıyorum.
               Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim..


2 yorum:

  1. alamadım ya bunu :(
    Son gün gidemedim ama indirimsiz alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişman olacağını sanmıyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...