14 Mayıs 2013 Salı

The Balm Time Balm Concealer

               Yine bir süredir merak ettiğim ve indirimi bekleyeyim dediğim kapatıcıyla karşınızdayım.Ambalajı The Balm'ın diğer ürünlerine kıyasla daha basit,sıradan.Kapağının altında minik bir sünger bulunduruyor ama pek bir işe yaradığı söylenemez.Yapısı çok katı olduğundan fırçayla uygulamak zor,o yüzden sünger eklemek akıllıca olmuş ama çabuk bozuluverecek bir sünger kendisi.Bendeki rengi light/medium,balm shelterın aynı tonununa göre rengi cildime daha iyi  oturdu.Balm Shelter için TIK TIK.
                Ben bu kapatıcıyı pek sevemedim.Zaten çok emin olmadan almıştım,beklentim yüksek değildi ama yine de daha iyi olabilirdi diyorum.Bir kere yapısı çok katı,parmağa ya da fırçaya almak zor.Elinizde de yumuşamıyor,aynı katılıkta göz altına sürüyorsunuz.Dolayısıyla homojen bir görüntü yakalamak için baya uğraşmak gerekiyor.Zamanla çizgilere dolmasını geçtim,daha ilk anda sürerken çizgilere doluyor,rahat yayılmadığı için.
               Kısacası pek tavsiye edemiyorum,sizin ihtiyacınızı bilemem ama sanırım benim likit bir kapatıcıya ihtiyacım var.Bir kaç marka var aklımda,muhtemelen bunun bitmesini beklemeden onlardan birini alırım,çünkü zaten kıvamı sert ve 7.5 gr olan bu ürünün kolay kolay bitmesi pek muhtemel değil.
              Kullandıysanız görüşlerinizi ya da varsa önerilerinizi bekliyorum:)
Elimin üstünde biraz yaydıktan sonraki hali,daha net görmek için resmin üzerine tıklayabilirsiniz



3 yorum:

  1. Yorumlarını okudumda iyiki almamışım diyorum :) Rimmel'inkini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. iyiki almamışım almayı düşünüyordum ama likit kapatıcı sevdiğim için almamıştım :)
    Bourjois sipariş ettim iyi diyorlar ama bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. OjeBalonoje,Tek Aşk A*,evet gerçekten de almaya gerek olmayan bir ürün,Bourjois 'yı ben de düşünüyorum,Rimmel'inkini bilmiyorum ama deneyeceklerim listesine ekledim bile:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...