18 Mayıs 2013 Cumartesi

Vaseline Intensive Rescuen Hydrating Foot Cream(nemlendirici ayak kremi)

             Ayak kremleri günlük bakım rutinimin bir parçası değil.Zaten çok bakıma muhtaç,çok çatlak ayaklarım yok.Sadece ihtiyaç duydukça,kuru hissettikçe ya da topuklarım pütürlendikçe uyguladığım bir ürün.Üzerinde yazdığına göre hipoalerjenik,kokusuz ve çok kuru ciltler için.Ancak o kadar hafif bir formülü var ki,ayaklarıma sürdüğümde nemlendirmeden çok serinletici jel sürmüşüm gibi hissediyorum.Su gibi adeta.Ayak bakımında biraz daha yoğun,yağlı değil ama daha gliserinli ürünleri daha çok seviyorum.Amma çok daha dedim kulak tırmaladım:)Neyse,çok hafif,varla yok arası bir kokusu var,rahatsız etmiyor.Arkasındaki açıklama fotoğrafta karınca duası gibi olduğundan bir de ben yazayım dedim.Buyrun:
Vaseline nemlendirici ayak kremi temas ettiği anda cildi yumuşatır.Cildi derinlemesine nemlendirerek cildin doğal yenilenme süreci için ihtiyacı olan ideal ortamı sağlar ve cildin sertliğini azaltır.
gliserin:cildi yumuşatır
koruyucu:nem kaybını önlemeye yardımcı olur
Alfa Hidroksi Asitleri(AHA):ayak derisindeki sertliğin azalmasına yardımcı olur.
Bu ürün cildinizin güneşe olan hassasiyetini artırabilecek AHA içerir.Ürünü kullanırken güneşe maruz kalma oranınızı azaltınız.
           Paraben cart curt bunda da var.Ama benim için ondan daha önemli olan nemlendirici özelliği pek hoşuma gitmedi.Yoğun nemlendirmeye ihtiyaç duyuyorsanız,ya da en azından öyle hissetmeye,pek hoşnut olacağınızı sanmıyorum.Bu krem hakkındaki naçizane yorumlarım da bu kadardı:) Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...