18 Mayıs 2013 Cumartesi

Vaseline Nemlendirici Vücut losyonu ve Kremi

              Vaseline'in vücut losyon ve kremlerini seviyorum.Hafif ve güzel kokulu oluyorlar.Elimde daha yoğun nemlendiricili ürünleri tercih ediyorum ama Vaseline'in hafif yapılı formülü vücudum için kafi.Aloe ve salatalık özlü vücut losyonu resmen salatalık kokuyor:)Çok hafif ve hemen emiliyor.Serinlik de sağlıyor.Fiyatları da oldukça uygun.El kremini ise yeni aldım sayılır.Aslında glowy etkili olanını aldım sanıyordum ama yine aceleye getirmişim öyle olmadığını evde fark ettim:)Bu krem de kakao ve shea yağı içeriyor,ve muhteşem kokuyor:)Bunun vücut losyonu da vardı bende,ama losyonu kremi kadar yoğun kokmuyordu,kremi kesinlikle daha lezzetli:)Losyona göre daha katı kıvamlı,body butter yani.Ama ağır,yağlı bir ürün değil yine de.Losyondan daha güzel nemlendirdiğini hissediyorum,ve sağlıklı bir parlaklık sunuyor.5 lira gibi bir fiyatı vardı 100ml lik kremin.Ayrıca içinde gördüğünüz gibi bir koruyucu kapağı da var ki kremin ters köşe olması durumunda kapağa bulaşmasını ve bütünlüğünün bozulmasını önlemesi açısından iyi düşünülmüş.Çikolata kokulu hafif bronz bir ten sizce de çok hoş olmaz mı sıcak yaz günlerinde:)Her yerde rahatlıkla bulabileceğiniz   kremleri seveceğinizi düşünüyorum.Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...