15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yine Oje..

            Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdım,tırnaklarımla uğraşayım dedim.Aslında çok farklı bir fikrim vardı,ancak yaklaşık bir buçuk saat uğraşıp beceremeyince sinir hastası olmamak adına komple sildim ve en baştan daha basit,risksiz bir şey yapayım dedim:)Evdeki malzemelerle yapılabilecek,çok çok basit bir uygulama.Esin kaynağım blogger'a ve yaratıcı fikirlerine linklerden ulaşabilirsiniz:)
http://aydininsekerojeleri.com/2013/05/06/haftasonu-neler-yaptim-neler/
http://aydiseker.files.wordpress.com/2013/04/20130402-193328.jpg
            Kendisinin inanılmaz güzel fikirleri ve dopdolu bir arşivi var.Benim yaptığım onunkilerin yanında devede kulak:).Şimdi benim basit ama şık uygulamama gelelim.
            Pastel 100 ve Flormar 2012 Spring & Summer koleksiyonundan 439 numaralı renkleri kullandım.Desen için gerekli malzemeler sadece toplu iğne ve arkası tercihen silgili bir kalem ya da batırabileceğiniz herhangi bir cisim:)Hadi bakalım kolay gelsinn:)
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...