3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu Blogda Direniş Var!!!

              Gezi Parkı direnişi bir diriliş oldu ve milyonlar ayağa kalktı,"Artık Yeter!" dedi bu gidişe..Tayyip  halkına eziyet ediyor diye kınamış, düşman ilan etmişti Esad'ı..Muhalif olanlar,insanlık dışı bir vahşetle öldürdükleri askerin kalbini çiğ çiğ yiyerek çekilmiş fotoğraflarına rağmen Tayyip tarafından korunup kollanırken,kendi halkımız düşmanmışcasına Tayyip ve ordusu tarafından  eziyet görmekte,sindirilmeye susturulmaya çalışılmaktadır..Gün,bu ülkenin sahipsiz olmadığını gösterme günüdür..Sığ düşüncelilerin olayın bir ağaçtan ibaret olduğunu ileri sürüp küçümsemeye çalışmalarına en iyi cevap şu sözlerdir:
              '' Taksim’de yaşananlar 2 ağaç meselesi değildir. Bu 1 Mayıs’ta işçileri gazlamanın, HES’lere direnenlerin coplanmasının, OTDÜ’ye 5 bin polisle girmenin, medya ve ele geçirilen adalet kurumlarıyla halkın hizaya getirilmesinin, toplum mühendisliği yapmak istemenin, halkın kime denildiğini bildiği 2 ayyaş sözünün ve kutlanamayan bayramların öfkesidir. Başbakanın demokrasinin seçimden ibaret olmadığını bilmesi gerekmektedir. Demokrasilerde protesto, gösteri ve muhalefet hakkı vardır. Bizim istediğimiz tramvay demokrasisi değil, gerçek demokrasidir"
              Ben de bu ülkenin bir çocuğu olarak bu büyük direnişe,bu büyük dirilişe duyarsız kalamıyorum ve sonuna kadar destek veriyorum.Ne biber gazı,ne portakal gazı,ne tazyikli su,ne cop ne gözaltılar,yapılan hiç bir eziyet bizim,güzel ülkemin güzel insanlarının mücadelesine engel olamaz..Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi mücadelede yaşamını yitirmiş olan,yaralanmış olan ve hala direnmekte olan herkesle gurur duyuyorum!Ülkem bu karanlık günlerin içindeyken suskunluğunu bozamayacak kadar namussuz,korkak medyanın kadın programları,yemek programları ve dizileri yayınlamasına inat ben makyajdan,kozmetikten,modadan,ıvır zıvır hiç bir şeyden bahsetmek,ve okumak istemiyorum,bu direnişe dahil olmak,ve hep birlikte kazanmak istiyorum..
             Televizyonu da açmama kararı aldım,lütfen duyarlı olun ve siz de bu kadar basit bir yöntemle protesto edin medyayı..Gündemi birebir içinden takip eden ve bizlere duyuran tek kanal Halk TVdir,televizyonunuzdan izleyemezseniz internet üzerinden de canlı yayınları var,lütfen takip edelim..Ayrıca Sol Haber Portalı da gelişmeleri sık sık güncelleyerek aktarmakta,linkler aşağıdadır
              Ey başbakan!Üç kuruşluk yüreğin olmadığını kaçarak bir kez daha göstermiş oldun!15inden 75in e sokaklara çıkan ve ses veren bu insanları susturamayacağını anlayıp bir daha dönmemeni tavsiye ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...