17 Haziran 2013 Pazartesi

Jovan Musk EDC

          Parfüm postu yazmayalı uzun zaman olmuştu..Çok sevdiğim iki parfüme bir nefes kadar yaklaşınca yazmamak olmaz diye düşündüm.Bunlardan ilki Jovan Musk.Kendileriyle kokusunu hiç bilmeden internetten verdiğim sipariş üzerine tanışmıştım.Adı Musk olan,misk notalarıyla bezeli bir parfüm ne kadar kötü olabilirdi ki çünkü:)Nitekim beni şaşırtmadı ve kendisine bayıldım:)Benim gibi misk hayranı olan anneme hediye ettiğim için uzun zamandır koklama fırsatım olmamıştı,çok özlemişim..
         Yasemin,neroli,misk ve bergamot notaları içeriyormuş kendileri.Ben yasemin notasını hiç algılayamıyorum.Hatta gül varmış gibi geliyordu,belki de vardır bilemiyorum.Avon Soft Musk'a benziyor.Baya benziyor hem de.Ağırlıklı olarak misk ve bergamot notaları hakim.Baştan sona değişmeyen pudralı bir koku..En ufak bir tatlılık içermiyor,biraz da tozlu sanki..Soft Musk kadar yumuşak değil,daha net,ben burdayım,seninleyim,ve gidiyorum diyor..Edc olduğu için kalıcılık çok düşük,bir saatte uçup gidiyor,dolayısıyla 96ml lik sıvı kısa sürede bitmeye mecbur..
         Klasik bir koku,eminim bir zamanlar bir yerlerde birilerinde duymuşsunuzdur..Her yaş grubunun başarıyla taşıyacağını düşündüğüm bir koku profili sergiliyor.Klasik ama modası geçmeyecek olanlardan..4 mevsim günün her saati kullanılabilir,varsa ve denk gelirsem edt ya da edp versiyonlarını kaçırmayacağım..
        Kullananlarınız varsa benimle paylaşsın lütfen):
        Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...