14 Haziran 2013 Cuma

L'oreal Paris True Match Fondöten

             Önce finallerim sonra Gezi Parkı Direnişi derken uzunca bir süredir post girmiyordum..Şu an ailemin yanına gelmiş olmam ve evde boş boş oturup dinlenme sürecine girmiş olmam dolayısıyla artık blogla da ilgilenme zamanımın gelmiş olduğunu anladım..Bu süreçte gösterdiğiniz anlayıştan ötürü teşekkür etmek istiyorum ve yeni ürünlerle blogu güncellemeye başlıyorum..
             Fondöten kullanmayı,özellikle de likit olanları sevmediğimi daha önce belirtmiştim.Çünkü karma/yağlı cildimi iyice yağlandırıyor ve ağırlık yapıyorlar.Maske görüntüsünden de hiç hoşlanmıyorum.Ama bu fondöteni kardeşimde görünce bir denemeden olmaz dedim bir kaç günlük kullanım sonucunda az çok fikir sahibi oldum.
             Bir kere sarı alt tonlu bu renk cildime müthiş uyum sağladı.Açık buğday tenliler rahatça kullanabilir.Ayrıca  yağlandırma yapmadı,sadece akşama doğru burnum biraz parladı ki onu da hafif pudrayla hallediverdim,akışkan ve çok hafif bir formülü var.Sürünce pudralı gibi duruyor zaten.İlk katta kapatıcılık orta düzeyde,iz ve lekelerde başarılı ama gözenek ve doku bozukluklarını gizlemiyor.İkinci katta kapatıcılık arttı tabi.Yine ilk katta çok hafif duruyor,ağırlık yapmıyor ama yoğun pudralı görüntüsü pek hoşuma gitmedi.Ama bir süre sonra pudralı görünüm de hafifliyor cilde oturdukça.Yine de BB krem kullanmayı tercih ederim.Ya da nemlendirici üzerine uygularsanız daha yumuşak bir görünüm elde edebilirsiniz.
             Kalıcılığı başarılı,akşama kadar dağılma bulaşma sorunu yaşamadım.30 ml lik ambalajda ama çok az bir miktarı yeterli olduğu için uzun süre gider.Üstelik SPF 17 güneş koruma faktörü içeriyor.
             Özetle benim için artıları renk tonunun cilde çok uyumlu olması,yağlandırmaması,ağırlık yapmaması ve güneş koruması,eksileri ise yoğun pudralı görünüm oluşturması.Tavsiye edebileceğim bir ürün,ihtiyaçlarınıza göre artı ve eksilerini değerlendirip tercih edebilirsiniz..
             Sevgiyle kalın..


2 yorum:

  1. Lorealin su hayvan deneylerinden sonra yanindan bile gecmiyorum, boykot ediliyor kendisi tarafimdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun..Duyarlı olmak lazım ama dikkat edemiyoruz zaman zaman..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...