15 Haziran 2013 Cumartesi

Neutrogena Parfümlü Konsantre El Kremi

              Neutrogenanın rahatlatıcı yoğun bakım kremini ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim.Tüplü ambalajdaki bu kremi daha farklı dokuda bir krem.Sıkarken zorlanacağınız derecede oldukça kıvamlı bir nemlendirici.Hafif hoş bir kokusu var.Yapısı vazelin gibi ama sürdükten sonra vazelin gibi yağlı his bırakmıyor.Nemlendirici özelliği oldukça kuvvetli,özellikle soğuktan ya da suya girip çıkmaktan çatlayan ellere birebir.75 ml lik ambalajında ve dikkat edenler için söylüyorum paraben içeriyor:)
           Sevdim mi,evet,ama yine de rahatlatıcı etkili daha yumuşak kıvamlı kremini tercih ederim.Onun yazısı da ŞURADA.
           Sevgiler..



2 yorum:

  1. Paraben yazisini gorunce okumayi biraktim, paraben yasaklanmali, raf omru uzayacak diye organlarimizdan olucaz ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet paraben zararlı,ama hiç koruyucu kullanmadan üretmeleri de zor,paraben kullanmasalar başka bir koruyucu kullanıyorlar,hepsi kimyasal sonuçta,en iyisi mümkün olduğunca kozmetiklerden uzak durup doğal yağlara yönelmek,ama onlarında ne kadar kullanışlı olduğu tartışılır..Ben kışın bazen çok kuruyan çatlayan ellerime gece yatmadan zaytinyağı ya da badem yağı sürüyorum bolca,üstüne eldiven geçirip yatıyorum,sabaha yumuşacık oluyorlar..Ama bunu gün içinde uygulamak neredeyse imkansız işte..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...