15 Haziran 2013 Cumartesi

Pastel Terracotta Blush-On No:1 ve Bronz Allık(numarasını bilmiyorum)

            İlk resim tamamen flaşsız,ikinci resimde sol flaşsız sağ flaşlı çekim.Renk olarak No:1 daha pembe tonlar içeriyor gibi görünse de sürünce çok ton farkı yok ikisi arasında.İkisi de 12şer gramlık ambalajlarında.Çok tozutmuyor ve pigmentasyonları beklediğimden başarılı.Yoğun ışıltılar içeriyorlar.No:1 yanakta daha şeftali tonlarında,çok doğal bir görüntü oluşturuyor,bronz olan da şeftali-nude tonlarında çok doğal bir renk,bronz tende çok güzel duracaktır.Ancak yoğun ışıltılı olduğu için kusursuz ciltlerde daha rahat kullanılır,benim cildim epey kusur içerdiğinden ışıltılar daha da ortaya çıkarıyor:)Kalıcılığı orta düzeyde,gün içinde yenilemeniz gerekebilir.
          Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 20-30 lira arası bir şeydi.Gramajı fazla olduğundan uzun süre gidecektir.Renkleri gerçekten çok güzel,No:1 açık tenden esmere kadar bir çok cilde uyumlu bir renk,bronz olansa sarı-buğday tonlularda güzel duracaktır,keşke bu kadar ışıltılı olmasaydı çok çok daha sevebilirdim diyorum ve bitiriyorum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...