14 Haziran 2013 Cuma

Rosense Mini Dudak Balmı

             Bu minicik şirin şeyi görür görmez ne olduğunu umursamadan büyük bir sempatiyle elime aldım:)Gül kokulu lip balm olduğunu fark ettiğimdeyse sempatim daha da artmıştı:)yazın değil ama kışın lip balm kullanmayı seviyorum,nemlendirici kremden ya da rujdan daha çok nemlendirdiğini düşünüyorum.
            Ambalaj çok küçük ama oldukça yoğun formüllü olduğu için bereketli bir ürün.Kokusu çok güzel,çantada taşımaya da çok müsait,değil çanta cepte bile taşınabilir:)Koruyucu bir de kapak koymuşlar,olmasa da olurdu akışkan bir şey değil nasılsa.Neyse yazacak çok fazla bir şey yok,ben sevdim siz de sevin istedim:)
            Sevgiyle kalın..

3 yorum:

  1. Ayyy cok tatliii zaten bayilirim lip balmlaraa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi kullanmıcak olsa bile sahip olmak istiyor insan:)

      Sil
  2. bu şekil lip balmlar çok iyi koruyorlar ama tabi hepsi değil mesela bu eğer niveanınkiler gibi ise ozaman kötü işte çünkü nivea ve onun tarzındakiler dudakları o an yumuşatsa da kabuk kabuk kaldırıyor ve bu çok kötü birşey eğer oriflame nin şirin minik kutusundaki lip balm gibi ise gerçek bir koruma sağlıyor..:)) zaten oriflame de kullanılabilir bir iki üründen biri lip balm
    valla kullanmıcak olsam almam yada direk başkasına gider :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...