15 Haziran 2013 Cumartesi

Watsons Alışverişi:)

1-Dalin şampuan(kokusuna hastayım:))
2-Johnson's Baby bebe yağı(aloe veralı)
3-Watsons Deo Mist(Ocean Breeze)
4-Hindistan cevizli el sabunu
5-Superdrug Mud Therapy hassas ciltler için kil maskesi
6-L'oreal detox etkili köpük jel
7-Watsons avokadolu saç kremi
8-Watsons ballı saç kremi
9-Flirty deodorant
10-Lusty deodorant
11-Lionesse mini fırça seti
12-Yaseminli ıslak mendil
13-NOB asetonsuz oje temizleme mendili(bunu watsonstan almadım)
14-Selesta üzümlü zeytinyağlı bitkisel sabun
15-Mini diş ipi
16-Watsons ağız çalkalama suyu
17-Pure & Beauty Bulgarian Rose BB krem

Bir kaç tanesinden bu postta basitçe bahsetmek istiyorum,bazılarına ise ayrı ayrı postlar hazırlayacağım.
1 numara Dalin şampuan,bebe şampuanı kullanmayı seviyorum,daha az kimyasal içeriyorlar ve saçlarımı daha az yıprattıklarını düşünüyorum.Üstelik kokusu da misler gibi:)
2 numara aloe veralı bebe yağı,bunu makyaj temizleme işleminde kullandığımı daha önce de söylemiştim.Oldukça yumuşak temizliyor,kokusu da çok güzel,bazen banyo sonrası da kullanıyorum.
3 numara,body mist,2-3 tl gibi birşeydi fiyatı,küçücük ambalajı çantada taşımaya uygun bu mistin kokusu nivea toniklerinin kokusuna benziyor,oldukça hafif,ferah bir sprey.Kalıcı değil elbette ama gün içinde kendinizi ferah hissetmek istediğinizde bir iki fıs işinizi görecektir.
4 numara hindistan cevizli sabun,henüz kullanmadım ama inanılmaz güzel kokuyor:)Şişesi de çok kullanışlı geldi bana,bitince içine yedek sabun doldurmayı düşünüyorum.
9 numara flirty deodorant,75 ml lik ambalajda,vanilyalı narenciye kokusu,misler gibi:)4-6 tl arası bir fiyatı vardı hatırlamıyorum.
10 numara lusty deodorant,miskli bir koku,diğeriyle aynı boyutta,bir alana bir bedavaydı:)başka çeşitleri de var,testerlarını deneyerek almanızı öneriyorum.
12 yaseminli ıslak mendil,yasemin kokusunu çok sevdiğim için ıslak mendili de yaseminli tercih ettim.3lü paket şeklinde satılıyor.
15 mini diş ipi,ikili olarak satılıyor,minicik bir ambalajı var,seyahat için uygun,kokusu da mentollü,ben çok sevdim:)
16 ağız çalkalama suyu,Listerine çok acı geldiği için bir de bunu deneyeyim dedim.2 liramıydı neydi.

Burada bahsetmediklerimi ayrı postlarda kullandıkça açıklayacağım.Şimdilik bu kadar,sevgiyle kalın..
Resimlerin üzerine tıklayarak orijinal boyutta görebilirsiniz.








10 yorum:

  1. O Watsons'in superdrug deolarinin kirmizisini ben kullaniyorum, cok tatli kokuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım aynı mesajını iki kere yayınlamışım o yüzden birini sildim.Evet hepsi çok güzel kokuyordu gerçekten:)

      Sil
  3. Şu toplu alışveriş fotoğraflarına bayılıyorum! Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hem fotoğraflarına hem de toplu alışverişe bayılıyorum:)Teşekkür ederimmm:)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini canım. :)
    Ballı saç cilasını çok seviyorum bendee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım:)
      bal kokusunu çok sevdiğimden ballı bakım ürünlerine de bayılıyorum:)

      Sil
  5. 11 numara fırça seti kaç tl onu yazmamışsınız çok merak ettim memnun musunuz ?
    Ayrıca güle güle kullanın..:))

    http://www.morhastasi.blogspot.com/


    not:yorum yazarken çıkan doğrulama şeysini kaldırırmısınız :)) çok sinir bozucu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) Fırça seti 10 lira idi.Çok kaliteli bişey değil ama gün içinde tazelemek için iş görüyor,daha ayrıntılı şekilde bahsedeceğim zaten:)

      Sil
    2. cevap için teşekkür ederim ayrıntılı yorumlarınızı bekliyorum :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...