19 Kasım 2013 Salı

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli

         Uzun zamandır paylaşmalıyım paylaşmalıyım diyip durduğum bu jelin postunu nihayet hazırlayabildim çok mutluyum:) Çeşitli fiyat aralıklarında çok sayıda markanın temizleme jellerini köpüklerini kullandım  ama fiyat/performans oranı olarak bu kadar başarılısını görmedim.Ya çok güzel ama tuzlu oluyorlardı ya da ucuz ama vasat.10-12 liraya heryerden edinebileceğiniz bu jel ise benim için mükemmel bir seçim oldu.
        Normal ve karma ciltler için olmasına rağmen benim yağlıya dönük cildimi mükemmel bir şekilde arındırmasının yanısıra,kesinlikle kurutmuyor,yumuşacık nemli bir cilt bırakıyor sonrasında.İçindeki beyaz tanecikler sizi yanıltmasın,peeling taneciği gibi değiller,yıkarken eriyip gidiyorlar,ne işe yaradıkları hakkında bir fikrim yok,bir bilgi de yok ama nemlendirici toplar olabileceklerini düşünüyorum.İkinci kutuyu kullanıyorum ve şimdilik uzunca bir süre istikrarımı bozmayacağım gibi geliyor..
        Hafif,rahatsız etmeyen bir kokusu var,nivea ürünleri genel olarak güzel kokuludur zaten..Hem ucuz,hem de kurutmadan germeden güzelce arındıran ve kolayca durulanan bir temizleme jeline ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim..Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...