22 Kasım 2013 Cuma

Sudocrem

          Pek çok yerde denk geldiğim,hakkında mucizevi etkileri olduğu gibi yorumlar okuduğum,hatta ve hatta ünlülerin cilt lekelerini geçirdiğine dair söylentilerin var olduğu sudocremi de denemeden edemedim.Farklı boylarıyla eczanelerden bulabileceğiniz bu krem bloglarda da övüle övüle bitirilemiyor.Oldukça koyu kıvamlı yapısından,hemen emilmemesinden ve cilt üzerinde tabaka oluşturmasından dolayı hergün düzenli kullanılabilecek bir ürün değil öncelikle.Hoş lavantalı bir kokusu var.Cildimi,gözeneklerimi tıkamasından çekindiğim için hergün değil de,arada bir,cildimle ilgili sıkıntım oldukça kullandım.Kızarıklıkları geçirerek cilt dokusunun yenilenmesinde ve iyileşmesinde olumlu etkileri olduğu söyleniyor.
          Önce sivilceler üzerinde denedim.Sivilceleri mucizevi bir şekilde geçirdiğini söyleyemeyeceğim maalesef,ama kızarıklıkları hafiflettiği doğru.Ayrıca geceden ince bir tabaka halinde sürüp yattığımın sabahında yumuşacık,pürüzsüz ve aydınlık bir ciltle uyanıyorum.Gece boyunca emilmiş oluyor.Sivilce lekelerim üzerinde gözle görülür bir sonuç fark etmedim,belki de devamlı kullanmadığımdandır,ama alırsanız görürsünüz ki sürekli kullanılabilecek bir ürün değil.Ağdadan sonra oluşan kızarıklıklarda ve duşa girmeden önce acımasından korktuğunuz ufak tefek yaralarda da çok etkili.Ayakkabı yaralarımın üstüne uyguladığımda su geçirmez bir tabaka oluşturuyor,ve rahatlıkla duş alabiliyorum.Pudralı vazelin yapısındaki bu kremi mucizeler yaratmasa da sevdim.Bitse yine alırım,ama kolay kolay bitecek gibi de değil zaten.Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...