28 Kasım 2013 Perşembe

Takas Var:)

Sadece denenmek için bir kere açılmış bile olsa kullanılmış ve açılmış ürünlerin satılmasını doğru bulmuyorum,ama takasa sunmamda bir sakınca olmaz diye düşündüm:)
Yves Rocher Sebo Spesific serisini seve seve kullanıyordum,ama başka bir seriye geçeceğim,atmaya kıyamadım,150 ml lik toniğin 100 ml kadarı duruyor.Zero Default kremin yarısı kadarı,Ultra Mat kremin de dörtte üçü kullanılmamış durumda,kutuları duruyor,bu halleriyle en az iki ay kullanılabilirler.
Axe deodorantın yarısından fazlası duruyordur,sadece bir kaç kez kullandım,kokusu çok tatlı geldiği için kullanamıyorum.
Maybelline Dream Pure BB Krem,yağlı ciltler için ürettikleri bir krem.Sadece iki kere kullandım,rengi açık geldi,tamamına yakını duruyor,bu light tonu,kapatıcılık ortalamanın üzerinde.
Avon saç köpüğü,sadece bir kere kullandım,köpük kullanma alışkanlığım olmadığından öylece duruyor.
Viva Cappio'yu kullanıyorum,yanlışlık olmuş,ama sonra yeni foto çekmeye üşendiğimden kaldı öyle:)
Fa deodorantı sadece denedim,kokusu çok hafif ve güzel,pudrasız,ama sıra gelmedi bir türlü.
Avon bebek losyonu,2-3 kez kullandım,neredeyse tamamı duruyor.Çok hafif yapılı,hafif kokulu bir losyon.Çok losyon olduğundan sıra gelmiyor.
Avon kiraz çiçeği kokulu losyon,pek ısınamadım bu losyona,neredeyse tamamı duruyor.
Wish of Love,hoş çiçeksi bir kokusu var,hiç kullanılmadı,karton kutusu yırtıldı ama,ben de bir tanesini kullandım yazın.
Avon Clearskin mineral içeren siyah maske,sadece bir kere kullandım,hem maskem çok hem de cildimde kızarıklığa sebep olduğu için pek kullanasım gelmedi.
Pure and Beauty Bulgarian Rose BB Krem,çok severek almama rağmen rengi tenime açık geldiği için kullanamıyorum,3-4 kere kullanmışımdır en fazla,çoğu duruyor.
Kendim de bu konuda çok hassas olduğumdan belirtmek istedim,krem ve losyonlara ellerimi yıkamadan dokunmam,herhangi bir hastalığım da yoktur.
Ürünlerden bir ya da bir kaçına talipseniz ya da daha detaylı foto ya da bilgi isterseniz, m.elif1989@gmail.com adresimden mail atabilirsiniz.Tek tek ya da toplu olarak gönderebilirim,karşılığında korsan olmamak kaydıyla kitap,parfüm,ev dekorasyon ürünleri ya da orijinal fikirlerinizin olduğu tekliflere açığım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...