28 Kasım 2013 Perşembe

Yves Rocher Sebo Spesific Serisi

       Bayıla bayıla kullandığım bu kremleri ve toniği bitirmeden bahsetmek istemiyordum ama Lorealin Skin Perfection serisine başlamak için sabırsızlandığımdan elden çıkarmam gerekiyor,çünkü atmaya kıyamıyorum.Yaklaşık bir buçuk ay kadar düzenli kullandığım bu seri,Yves Rocher'nin yağlı ciltlere özel ürettiği bir seri.Soldaki su yeşili krem hem gece hem gündüz kullanımına uygun,ama cildinizi güneş ışığına maruz bırakmayın dediği için gece kremi olarak kullandığım,geniş gözeneklerle savaşması için üretilmiş olan,parlama karşıtı bir ürün.Ortadaki ciltteki yağlanmaya ve pürüzlenmeye karşı etkili tonik.Sağdaki yağ yeşili krem ise yağlanma karşıtı günlük nemlendirici.
       Gelelim deneyimlerime.En çok gözenek karşıtı kremi kullandım,çünkü diğer kremi makyaj altına uygulamaktan hoşlanmadığım için genelde haftasonlarımı bekliyordu.Ürünlerin tümünün keskin ama rahatsızlık vermeyen,hatta mutlu eden kokuları var.Keskin kokulu kozmetiklerden genel olarak pek hoşlanmasak da,hele toniklerin kokusuna tahammülüm olmasa da,bitkisel ve saf kokularını çok seviyorum.Toniğin tek başına etkisini gözlemlemem mümkün değil.Ama gece cildimi yıkadıktan sonra tonikleyip ardından Zero Default'u sürüp öyle yatıyordum.Sabahları pürüzsüz,yağdan eser olmayan bir ciltle uyanıyordum.Matlaştırma konusunda gerçekten çok başarılılar.Okula gitmediğim zamanlarda ve haftasonları da gündüz Ultra Mat'ı sürüyordum yine tonikle birlikte.Saatlerce parlamayan pürüzsüz ve yağsız bir cilt sunuyorlar,tam da istediğimiz gibi.Yalnız dediğim gibi üzerinden makyaj uygulamak pek konforlu değil.
       Cilt tarafından kolayca emilen çok hafif yapıları var.Zero Default'un gözenekleri küçültücü ya da sıkılaştırıcı etkisini gözlemlemedim,ama sabah mat ve aydınlık bir ciltle uyanmak bile bana yetti.Matlaştırıcı etki olarak iki krem birbirinden farksız.Çok sevmeme rağmen başka seriye başlamak istediğimden dolayı takasa sunacağım.
       Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...