19 Aralık 2013 Perşembe

Pure Beauty Pomegranate Antioksidanlı Göz Çevresi Jeli

Pek çok blogda muhtemelen karşılaşmış olduğunuz bu göz çevresi jelini ben de merak ediyordum ve bir aydan fazladır kullanıyorum.Öncelikle beklentilerinizin ne olduğu çok önemli.Benim tek beklentim güzel nemlendirmesiydi,çizgi,kırışıklık,koyu renk halka gibi problemlerim yok.Sadece artık yaş gereği yavaş yavaş mimik çizgileri oluşmaya başladığı için iyi nemlendirsin ki geç kırışayım diye düşünüyorum.Bu sebeple oldukça memnun kaldım.
Arkasındaki açıklama şu şekilde:
Cildinizde 3 aşamalı koruma sağlamaya yardımcı olur.(serbest radikallerin etkilerini nötrleştirmeye yardımcı,oksidatif stresi önlemeye yardımcı,kan dolaşımını destekleyerek sağlıklı bir cilt görünümü kazanmaya yardımcı olmak)Özel formülünde Kore nar meyve ekstresi,Swiss Radicare,Fransa ECOCERT sertifikalı meyve ve bitki ekstreleri,Bulgar gül suyu içerir.Bu ekstreler cildin sağlıklı,beslenmiş,nemli bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.Pure Beauty Pomegranate Antioksidanlı göz çevresi jeli,göz çevrenizin beslenmesine yardımcı olur.İçeriğindeki antioksidan Kore Nar meyve ekstresi,ECOCERT sertifikalı meyve ve bitki ekstreleri ve organik Apricot Kernel oil kombinasyonu cildinizin nemli ve aydınlık bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.Paraben,lanolin,alkol içermez.
Ben pek takılmıyorum ama paraben olmaması bir çok kişinin hoşuna gider.Çok hoş,hafif bir kokusu var.Yapısı jel,emilimi kolay.Nemlendirmesini sevdim,ancak çok kuru ciltlilerde yeterli gelmeyebilir diye düşünüyorum.Fiyatı da oldukça uygun,üstelik Watsonslarda  3 al 2 öde kampanyalarına da denk gelirseniz mis:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...