13 Haziran 2014 Cuma

Calvin Klein In2U for her

Her zaman tek bir kokuya sahip olmayı ve onun da imzam niteliğinde olmasını isteyen biri olsaydım,herhalde o koku bu koku olurdu.Gece gündüz,yaz kış,her zaman ve her yerde kullanılabilecek oldukça kişilikli,huzur veren ve şık bir yapısı var.Turunçgil notalarını sevenler için eminim güzel bir deneyim olacaktır çünkü yoğun turunçgilli bir açılışı var.Her ne kadar yoğun kokulara meyilli bir insan olsam da çok severek kullandığım genç ve enerji dolu bir parfüm oldu kendisi.Zaman geçtikçe turunçgiller yumuşuyor ve doğal hafif bir tatlılıkta kremsi bir hal alıyor.Şekerli ve ya karamelli bir tatlılık değil kesinlikle.Güneşli yaz günlerini çağrıştıran ve tene yakın duran bir koku,dolayısıyla başkalarını rahatsız etmeyeceğinden emin olarak sıcak havalarda kullanıma uygun.Odunsu ve yumuşak  notalarla cilde veda ediyor ve evet ne yazık ki bu çok uzun sürmüyor,kalıcılık tatmin edici değil.Bundan dolayı olsa gerek 150 ml sinin fiyatı,klasikleşmiş piyasa parfümlerinin 50 ml sine denk.Ve yine her ne kadar kadınsı kokulara meyilli olsam da bu erkeğe de gidebilecek bir koku,ama kadında kadınsı erkekte erkeksi duracak cinsten:) 
Genç,enerjik,turunçgilli ve nispeten uygun fiyatlı kaliteli bir koku arıyorsanız bir şans verebilirsiniz..
Sevgiler..

9 Haziran 2014 Pazartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Bioderma Sensibio H2O nun hızla yayılan ününden sonra hiç bir şeyden geri kalmak istemeyen piyasa markaları da aynı hızla alternatiflerini sunmaya başladılar.Garnier ve Lorealden bahsediyorum,Biodermam bittikten sonra uzunca bir zaman susuz kaldım çünkü gerçekten hemen alınıverecek ucuz bir şey değil.Neyse efendim işte bunlar çıkınca bir süre o mu bu mu derken Garnier'e bir şans vermeye karar verdim.Tabi Loreale de verilecek aynı şans ama bu bitince:) Daha fazla miktarı daha ucuz olunca,hele ki Biodermaya kıyasla bedavadan biraz pahalı olunca:) hemen aldım hemen kullandım.Ürün 400 ml=200 kullanım yazılı bir şişede yer alıyor.Bana 200 kez gitmez muhtemelen ben bol keseden kullanmayı severim ama 400 ml bol bol yeterli sonuçta. Neyse işte cildi rahatlatırmış,arındırırmış,temizlermiş,durulamaya gerek yokmuş,yüz göz ve dudaklar içinmiş parfüm içermezmiş,hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygunmuş,dermatolojik olarak test edilmiş vs şeklinde açıklayıcı ibareler bulunuyor arkasında.Ben lafa değil icraata bakarım dedim ve denedim gördüm.Sonuç,oldukça memnun edici.Biodermaya kıyasla tadı daha katlanılır bir kere.Bioderma acı geliyordu dudakları temizledikten sonra.Ama yine de onu durulamasam da oluyordu,Garnier ise her ne kadar gerek yok dese de durulatma ihtiyacı hissettiriyor.Nemli bir his bırakıyor çünkü ve pürüzsüz yumuşak ve gergin cilt istiyorsanız durulamadan geçmiyor nemli his.Herhangi bir kızarıklık ya da tahrişe sebep olmadı bende.Asıl görevine,makyajı çıkartmasına gelirsek,oldukça başarılı buldum.Gerçekten de bir çıpıda ovalamadan çıkarıveriyor,özellikle ten makyajını.Suya dayanıklı göz makyajını temizlemede çift fazlıları tercih etmek isteyebilirsiniz ama ağır makyaj yapmadığım için benim her işimi gören bu suyu ben çok sevdim.Denemeye değer yani.
Sevgiyle kalın..

10 Nisan 2014 Perşembe

Çekilişş..



Miskin Kek Blog 'da Hediye Çekilişi
Hediye Çekilişi 'ne katılmak ve bu gördüğünüz hediyelerin sahibi olmak için
 burayı tıklayarak şansınızı deneyebilirsiniz.

5 Nisan 2014 Cumartesi

Bu Bir Çöpçatanlık Postudur:))

Havaların ısındığı,önümüzüzün arkamızın lalelerle papatyalarla  dolduğu muhteşem bahar ayları başladı şükür..Neşemiz yerine geldi içimiz ısındı yahu,kesinlikle kış insanı olmadığımı bir kez daha anladım.Çok yakın bir arkadaşımla pozitifliğin suyunu çıkartıp çiçekler böcükler derken bir de oğlumuzun bebeleri olsa da sevsek'e geldi konu:)Dolayısıyla 3 yaşındaki tüy yumağı oğlumuza bir dişi pekinez aramaktayız. İşte bu da kendisi:
Efendim uzun lafın kısası taliplerimizi beklemekteyiz:)
İstanbul Beşiktaş'ta ikamet etmekte.
    Kendisiyle irtibat kurmak ya da detaylı bilgi almak isterseniz lütfen bana ulaşın:
              m.elif1989@gmail.com

14 Mart 2014 Cuma

Çiçekli Tırnaklarım:)

Sevgili AyDi'nin papatyalı ŞU CİCİ TASARIMINI gördükten sonra heves ettim ben de baharı getireyim dedim,bol yorgunluk ve malzeme kıtlığı sebebiyle istediğim kadar olmadılar ama yine de şirin olduklarını düşünüyorum:)
Pastel 85 tatlı bir yavruağzı
Flormar 310(çok yıllık bi oje bu, şimdi numarası farklı olabilir kireç beyazının)
Alessandro top coat
Essence 23 sundancer
ve bir de toplu iğne kullanarak ortaya bu çıktı:)
Sevgiyle kalın..

8 Mart 2014 Cumartesi

8 Mart Kadınlar Günü Gratis Alışverişim:)

        Kadınlar günü,sevgililer günü,yıl başı vs günlerin en güzel yanlarından biri kuşkusuz kozmetik indirimleri:)
Gratis ve Watsons başta olmak üzere pek çok kozmetik firma bu günlerde güzel indirimlerle bizi mutlu etmek için çabalıyor.Ben Watsonsa çok yakın olmadığım için Gratisi tercih ediyorum.
Bugün aldıklarım arasında renkli kozmetik yok,daha ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu.Zaten akşam saatlerinde gittiğim için çok seçeneğim de yoktu,talan edilmişti koca mağaza:)
Aldıklarımın hemen hepsi üç aşağı beş yukarı 10 tl civarındaydı.Rexona deodorantları Migrostan aldım,bir alana bir bedava.
-Nivea baby bebek pudrası
-Olay Essentials Complete normal/yağlı ciltler için günlük losyon
-Yardley London English Rose EDT
-Rexona Shower Clean deodorant
-Tha Balm Balm Shelter /light
-Nivea Canlandırıcı Tonik
-Loreal üç etkili nemlendirici göz kremi
-Essence Like A First Day In Spring EDT
-Hijyenik ped saklama çantası
Kremleri kullanmaya daha var,önce elimdekileri bitirmek istiyorum ama toniğim bittiği için hemen başlayacağım.Kullandıkça da yorumlar gelir,yine de öncelikle merak ettiğiniz bir ürün olursa paylaşın lütfen..
Sevgiyle kalın..

21 Ocak 2014 Salı

En Etkileyici Parfümler

Özgür, duru, romantik, baştan çıkarıcı… Tarzınız ne olursa olsun kısa bir araştırmayla hayalini kurduğunuz parfüme ulaşmanız an meselesi. Parfüm seçiminde notaların tene uyumu ve uyandırdığı duygular kadar şişe tasarımının etkileyici olması da önemli. Parfümünüz bir bütün olarak sizi yansıtmalı. Bu amaçla sizler için en etkileyici parfüm şişelerini derledik.

Guerlain La Petite Robe Noire

Guerlain La Petite Robe Noire, küçük siyah elbisenin fenomen hikayesiyle romantik aynı zamanda yaramaz ve baştan çıkarıcı kadınlara sesleniyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Paco Rabanne Invictus

Sizi erkeklerin yeni güçlü dünyasına çağıran Paco Rabanne Invictus’un tasarımı da kendisi gibi yenilmez!


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Marc Jacobs Daisy

Zamanında yaratıcı tasarımıyla FIFI ödüllerini de kazanan Marc Jacobs Daisy, senelere meydan okuyor ve orijinalliğini koruyor. Şişe tasarımı parfümün adı gibi papatya şeklinde ve çok renkli! Enerjik ve cesur kadınların seçimi Marc Jacobs Daisy, meyveli notalarıyla bağımlılık yaratıyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Roberto Cavalli Just Cavalli

Piton, cam ve metalin birleşimiyle hayat bulan tasarım, Cavalli erkeğinin baştan çıkarıcı karakterini ve tutkusunu yansıtıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Flower in the Air

Flower in the Air, şişe tasarımında her detayın ne kadar önemli olduğunu gösteren bir diğer parfüm. Çiçeklerin özgürlüğünden esinlenen tasarım, kırmızının enerjisinden yararlanıyor ve kısalığıyla Flower by Kenzo ile arasındaki bağı vurguluyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Lolita Lempicka Feminine

Lolita Lempicka Feminine, elma şeklindeki tasarımı ve mor rengiyle masallar kadar tutkulu!


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

İçlerinden hiçbiri size göre değil mi? Ya da parfümünüzü değiştirmek mi istemiyorsunuz Hepsiburada’da 99,90 TL’den başlayan fiyatlarla alabileceğiniz yüzlerce parfüm modelini inceleyebilirsiniz veya kendi parfümünüzün Hepsiburada.com’daki fiyatına göz atabilirsiniz. Hepsiburada.com’daki parfümler için tıklayın. :)

Bir boomads advertorial içeriğidir.

15 Ocak 2014 Çarşamba

Bu Aralar Favorilerim

Bahsetmek istediğim o kadar çok ürün birikti ki hepsine ayrı ayrı post yazmaya üşendim açıkçası:)O yüzden son zamanlarda severek ve sıkça elimin gittiği ürünleri topluca anlatıvereyim de rahatlıyım dedim.
-Loreal Elseve nem kolajen 48 saat şampuan:En sevdiğim şampuanlardan biri oldu kendisi.Saçlarım ince telli ve çok elektrikleniyor.Ayrıca çok bakımsız ve sert duruyordu.Krem,yağ ne varsa sürüp anca yumuşatabiliyordum.Tek başına bir şampuandan beklenmeyecek derecede yumuşaklık ve parlaklık verdi,yapısı kremli şampuan gibi.Üstelik ağırlaştırmıyor da.Bayıldım bayıldım:)
-Loreal Elseve arı sütlü saç bakım kremi:Bal kokan bu çok cici saç kremini de çok severek kullanıyorum.Yıllardır çok çeşitli saç kremleri kullanmama rağmen dönüp dönüp bunu alıyorum.Çok akışkan olmayan,misler gibi kokan ve yumuşacık yapan bir saç kremi.
-Pantene Argan Yağlı Elixir:Bu yağ mucizevi bir şey.Gerçekten.Yağlı görüntü oluşturmayacak ve ağırlaştırmayacak bir bakım yağı hayal edemiyordum,meğerse yapmışlar ve olmuş.Çok güzel kokuyor ve çok güzel yumuşatıyor.Temiz bir parlaklık sağlıyor ve karman çorman olmuş saçların bile kolayca taranmasını sağlıyor.İnce telli saçlarda sık karşılaşılan bir problemdir açma işi.
-Bioderme Sensibio H2O makyaj temizleme suyu:Bütün bloggerların ve muhtemelen bir çoğunuzun bir numarası,övüle övüle bitirilemeyen h2o'ya sonunda ben de kavuştum ve daha da başka bir şey almam artık temizleyici olarak.Yine su kıvamındaki bir ürünün yağdan bile yumuşak temizleyeceğini,tahriş etmeden bir çırpıda rimeli eyelinerı çıkarıvereceğini hayal edemiyordum.Yüz yılın icatlarından olabilir kendisi.
-Yves Rocher Sexy Pulp maskara:Olmayan kirpiklerimi varmış gibi gösteren,üstelik maskaralı değil de doğalı öyleymiş gibi gösteren,günlük kullanmak için muhteşem bir maskara kendisi.Takma kirpik etkisi yaratmıyor ama çok güzel tek tek ayırıyor ve çok hafif,varlığıyla yokluğu bir,sertleştirmiyor kirpikleri.Üstelik besleyici özelliği de var,besliyor mu bilmiyorum ama kirpikleri dökmediğinden eminim.Bitsin yine alıcam aynısından.Sevmediğim tek özelliği çabuk kurumaya meyilli olması.Bir buçuk aydır falan kullanıyorum,ilk zamanki haliyle şimdiki hali arasında bariz fark var,ama hala çok tatlı:)Gerçi hergün açılıp kapanan bir maskaraya kuruyor diye kızmak da çok doğru değil sanırım.Alın,aldırın,sürdürün diyorum.
-Pastel 80 bordo oje:Yazın sürdüğüm canlı neşeli renkleri kış mevsimine pek yakıştıramadığımdan bol bol kırmızı ve bordolara yöneldim.Çok güzel bir bordo,oldukça koyu.
-Maybelline Color Tattoo Pink Gold krem far:Piyasaya sürüleli aylar,neredeyse yıllar olacak,ben daha anca edindim kendilerini.Çünkü düşük ve yağlı göz kapaklarımın krem farları kesinlikle taşımadığını,çizgilere oluk oluk dolan farın sinirlerimi hop hop hoplattığını bildiğimden dolayı bir türlü elim gitmiyordu bu farlara.Ama artık dayanamadım ve tabularımı yıktım.İyiki de yıkmışım,tahmin ettiğim gibi ilk sürüldüğü andaki kremsi yapısıyla durmuyor gözde.Kısa sürede sabitleniyor ve çizgilere birikme dağılma yapmıyor.Bendeki açık renklerin sürümü çok rahat ama koyu tonlarda nasıl olur bilemiyorum,yakında onları da denerim.Parmakla uygulamayı tercih ediyorum,fırçadan daha kolay oluyor krem farı dağıtması.
-Essence Silky Touch allık/40 Natural beauty:Çok doğal,bronz bir ton.Rengini çok sevdim.Pigmentasyonu beklediğimden çok fazla.Azıcık fırçayı dokundurmak yeterli oluyor.Biraz tozutuyor ama dert değil.Minicik şeffaf kutusu da çok şirin görünüyor.Kalıcılığı da beklediğimden iyi,uçmuyor dağılmıyor 5-6 saat.Daha uzun süre denemedim belki daha da dayanır.
-Essence I Love Glam Powder Eyeliner/Eyeshadow:Çok ilginç bir şey bu.İnce süngerli ucu var ve ürün toz yapıda.Hem far hem liner olarak kullanılabiliyor o yüzden.Toz olduğunu bilmeden aldım ama hiç pişman olmadım.Bilsem almazdım çünkü çok  dağılıp bulaşıyor toz ürünler,ben gelemiyorum öyle zahmetli işlere.Neyse yani sürme gibi değil.Sürmesi inanılmaz kolay,ben liner çekmekte çok zorlanırım çünkü.
-Essence Stay Natural Concealer 03 soft nude:Ne zamandır likit kapatıcı alıcam,Gratise ne zaman girsem aradığım ürünleri ve renkleri bulamıyordum.Elimin altında Watsons da yok,20 dklık yere gitmek zor geliyor:)O yüzden buna denk gelmişken bir deneyeyim dedim yine pek bir beklenti içine girmeden.Ama yine beni şaşırtan bir ürün oldu.Fırçalı uca sahip,ama ben fırçayla göz altıma dokundurduktan sonra elimle pıt pıt hareketlerle uyguluyorum.Bendeki rengi muhtemelen en açıktan buğdaya kadar her cilt rengine uyacak bir renk.Yapısı çok hafif,kapatıcılık çok yok,yani kapatılmaya ihtiyaç duyan morluklarınız varsa pek işinize yaramaz,ama tonu eşitlesin,güzel bir aydınlık versin diyorsanız oldukça ucuz ve uygun bir seçenek olacaktır.



Üstelik maskarada kıllı değil silikon fırçaları severdim ben.Kıllı,ortası çukur bu fırçası da uygulama kolaylığı sağlıyor.







Olmayan kirpiklerim derken ciddiydim:)
Pink Gold ve Eternal Gold renklerini görüyorsunuz.
Işık yetersizdi ve fotolar istediğim görüntüyü sağlamadı,göründüklerinden çok daha güzeller.Kapatıcı ve allığın rengini de o yüzden gösteremedim. 
Eyeliner da burada füme görünmüş,hem bazsız uyguladım hem de istediğim gibi çekemedim fotoyu.Baz üzerine uygulayınca yumuşak bir siyah oluyor.Süngerli aplikatörü çok kullanışlı.
Fotoların üzerine tıklayarak orijinal boyutlarında görüntüleyebilirsiniz.

Uzunca bir post oldu,sabredip okuduğunuz için teşekkür ederim:) Sevgiyle kalın..

4 Ocak 2014 Cumartesi

Denedim: Loreal Skin Perfection Serisi..

Büyük bir merakla aldığım bu ikiliyi 1 aydan fazladır sabah akşam düzenli kullanıyorum ve artık yorumlayabilecek kadar gözlemlediğimi düşünüyorum.
Normalde hiç bir krem ya da serumu 38-40 günde bu kadar azaltmamıştım,çünkü bıkıp usanmadan bu kadar düzenli kullandığım bir ürün de olmamıştı.
Zaten düzen insanı değilim,değişiklikleri seviyorum,biraz da maymun iştahlılıktan olsa gerek dibini gördüğüm krem de pek azdır.Oysa bu nemlendiricinin değil dibini görmek,sıyırmaya başladım artık:)Gelelim ambalajlarıyla mest eden bu iki güzelin vaatlerine.
-Anında cilt dokusu ipeksi pürüzsüzlükte olur.
-1 haftada gözenekler sıkılaşır.
-1 ayda cilt dokusu daha homojen ve ışıltılı olur.
Ayrıca, komedojenik değildir(yani gözenekleri tıkamaz),hipoalerjeniktir,hassas ciltler için uygundur.
20-30 yaş aralığı için geliştirilen seriyi şu şekilde kullandım:
Akşamları rutin cilt temizliğinden sonra,gece ve gündüz kullanımına uygun olan serumu pompalı şişesinden iki fıs alarak tüm yüzüme ve boyun bölgeme güzelce yedirdim ve bir süre emilmesini bekledim.Oldukça kolay emilen,ele alındığında hafif sedefli bir görüntüsü olan ve cilde yedirildiğindeyse cilde sağlıklı bir aydınlık veren akışkan yapıda bir ürün.Serum iyice emildikten sonra nemlendirici kremi yüz ve boyun bölgeme yedirerek uyguladım.Krem de çok hafif yapılı,kolay emilen bir ürün.Gündüzleri sadece kremi uygulamayı tercih ediyorum niyeyse serumlar gece uygulansın diye üretilmiş ürünler gibime geliyor.
Kesinlikle yağlanma problemine sebep olmadılar,yaz aylarında etkisi ne olur bilemem ama yağlı-karma cildim kış aylarında kuru-karma yapıya döndüğünden nemlendirmesi çok hoşuma gitti.
Gözlemlediğim etkileri ise şu şekildeydi:
Gözeneklerimde bir küçülme sezmedim,ama zaten hiç bir ürünün bunu başaramayacağına inandığımdan bu yönde bir beklentim de yoktu ve hayal kırıklığı yaşamadım.
Amma ve lakinnn..Cildi kusursuzlaştırdığı konusunda hak vermemek elde değil..Cilt tonumun eşitlendiğini ve benim için en önemlisi de sivilcelerden kalan lekelerimin normalden daha hızlı azaldığını gözlemleyebiliyorum..Keşke kullanmaya başlamadan önceki ve şimdiki halini fotoğraflayıp karşılaştırma yapabilseydim,düşünemedim..Cilt yüzeyimi pürüzsüzleştirdi,pamuk gibi ipek gibi yumuşacık bir hal aldı,en ufak bir pütür kalmadı..Hala belirli dönemlerde bir iki sivilce çıkarıyorum,ama bu ürünler sivilcelenme ya da başka bir probleme neden olmadı.
Hafif ve hoş kokuları var,rahatsızlık vermiyor.
Yeniden alır mıyım?
Kesinlikle alırım:)
Elimde hiç açılmamış iki grup nemlendiricim var,bu seriyi bitirince onları da kullanmam lazım,ama muhtemelen yaza doğru tekrar alıp kullanmaya devam edeceğim.
Fiyatları da uygun,tam hatırlayamıyorum ama 35-40 lira arasındaydı,lakin Gratis ve Watsonslardaki güzel indirimlerle 18-22 lira arası fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
Herkesin kullanıp da az ya da çok memnun olacağını düşündüğüm bir seri oldu..
Umarım işe yarar bir post olmuştur..
Sevgiyle kalın..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...