15 Ocak 2014 Çarşamba

Bu Aralar Favorilerim

Bahsetmek istediğim o kadar çok ürün birikti ki hepsine ayrı ayrı post yazmaya üşendim açıkçası:)O yüzden son zamanlarda severek ve sıkça elimin gittiği ürünleri topluca anlatıvereyim de rahatlıyım dedim.
-Loreal Elseve nem kolajen 48 saat şampuan:En sevdiğim şampuanlardan biri oldu kendisi.Saçlarım ince telli ve çok elektrikleniyor.Ayrıca çok bakımsız ve sert duruyordu.Krem,yağ ne varsa sürüp anca yumuşatabiliyordum.Tek başına bir şampuandan beklenmeyecek derecede yumuşaklık ve parlaklık verdi,yapısı kremli şampuan gibi.Üstelik ağırlaştırmıyor da.Bayıldım bayıldım:)
-Loreal Elseve arı sütlü saç bakım kremi:Bal kokan bu çok cici saç kremini de çok severek kullanıyorum.Yıllardır çok çeşitli saç kremleri kullanmama rağmen dönüp dönüp bunu alıyorum.Çok akışkan olmayan,misler gibi kokan ve yumuşacık yapan bir saç kremi.
-Pantene Argan Yağlı Elixir:Bu yağ mucizevi bir şey.Gerçekten.Yağlı görüntü oluşturmayacak ve ağırlaştırmayacak bir bakım yağı hayal edemiyordum,meğerse yapmışlar ve olmuş.Çok güzel kokuyor ve çok güzel yumuşatıyor.Temiz bir parlaklık sağlıyor ve karman çorman olmuş saçların bile kolayca taranmasını sağlıyor.İnce telli saçlarda sık karşılaşılan bir problemdir açma işi.
-Bioderme Sensibio H2O makyaj temizleme suyu:Bütün bloggerların ve muhtemelen bir çoğunuzun bir numarası,övüle övüle bitirilemeyen h2o'ya sonunda ben de kavuştum ve daha da başka bir şey almam artık temizleyici olarak.Yine su kıvamındaki bir ürünün yağdan bile yumuşak temizleyeceğini,tahriş etmeden bir çırpıda rimeli eyelinerı çıkarıvereceğini hayal edemiyordum.Yüz yılın icatlarından olabilir kendisi.
-Yves Rocher Sexy Pulp maskara:Olmayan kirpiklerimi varmış gibi gösteren,üstelik maskaralı değil de doğalı öyleymiş gibi gösteren,günlük kullanmak için muhteşem bir maskara kendisi.Takma kirpik etkisi yaratmıyor ama çok güzel tek tek ayırıyor ve çok hafif,varlığıyla yokluğu bir,sertleştirmiyor kirpikleri.Üstelik besleyici özelliği de var,besliyor mu bilmiyorum ama kirpikleri dökmediğinden eminim.Bitsin yine alıcam aynısından.Sevmediğim tek özelliği çabuk kurumaya meyilli olması.Bir buçuk aydır falan kullanıyorum,ilk zamanki haliyle şimdiki hali arasında bariz fark var,ama hala çok tatlı:)Gerçi hergün açılıp kapanan bir maskaraya kuruyor diye kızmak da çok doğru değil sanırım.Alın,aldırın,sürdürün diyorum.
-Pastel 80 bordo oje:Yazın sürdüğüm canlı neşeli renkleri kış mevsimine pek yakıştıramadığımdan bol bol kırmızı ve bordolara yöneldim.Çok güzel bir bordo,oldukça koyu.
-Maybelline Color Tattoo Pink Gold krem far:Piyasaya sürüleli aylar,neredeyse yıllar olacak,ben daha anca edindim kendilerini.Çünkü düşük ve yağlı göz kapaklarımın krem farları kesinlikle taşımadığını,çizgilere oluk oluk dolan farın sinirlerimi hop hop hoplattığını bildiğimden dolayı bir türlü elim gitmiyordu bu farlara.Ama artık dayanamadım ve tabularımı yıktım.İyiki de yıkmışım,tahmin ettiğim gibi ilk sürüldüğü andaki kremsi yapısıyla durmuyor gözde.Kısa sürede sabitleniyor ve çizgilere birikme dağılma yapmıyor.Bendeki açık renklerin sürümü çok rahat ama koyu tonlarda nasıl olur bilemiyorum,yakında onları da denerim.Parmakla uygulamayı tercih ediyorum,fırçadan daha kolay oluyor krem farı dağıtması.
-Essence Silky Touch allık/40 Natural beauty:Çok doğal,bronz bir ton.Rengini çok sevdim.Pigmentasyonu beklediğimden çok fazla.Azıcık fırçayı dokundurmak yeterli oluyor.Biraz tozutuyor ama dert değil.Minicik şeffaf kutusu da çok şirin görünüyor.Kalıcılığı da beklediğimden iyi,uçmuyor dağılmıyor 5-6 saat.Daha uzun süre denemedim belki daha da dayanır.
-Essence I Love Glam Powder Eyeliner/Eyeshadow:Çok ilginç bir şey bu.İnce süngerli ucu var ve ürün toz yapıda.Hem far hem liner olarak kullanılabiliyor o yüzden.Toz olduğunu bilmeden aldım ama hiç pişman olmadım.Bilsem almazdım çünkü çok  dağılıp bulaşıyor toz ürünler,ben gelemiyorum öyle zahmetli işlere.Neyse yani sürme gibi değil.Sürmesi inanılmaz kolay,ben liner çekmekte çok zorlanırım çünkü.
-Essence Stay Natural Concealer 03 soft nude:Ne zamandır likit kapatıcı alıcam,Gratise ne zaman girsem aradığım ürünleri ve renkleri bulamıyordum.Elimin altında Watsons da yok,20 dklık yere gitmek zor geliyor:)O yüzden buna denk gelmişken bir deneyeyim dedim yine pek bir beklenti içine girmeden.Ama yine beni şaşırtan bir ürün oldu.Fırçalı uca sahip,ama ben fırçayla göz altıma dokundurduktan sonra elimle pıt pıt hareketlerle uyguluyorum.Bendeki rengi muhtemelen en açıktan buğdaya kadar her cilt rengine uyacak bir renk.Yapısı çok hafif,kapatıcılık çok yok,yani kapatılmaya ihtiyaç duyan morluklarınız varsa pek işinize yaramaz,ama tonu eşitlesin,güzel bir aydınlık versin diyorsanız oldukça ucuz ve uygun bir seçenek olacaktır.



Üstelik maskarada kıllı değil silikon fırçaları severdim ben.Kıllı,ortası çukur bu fırçası da uygulama kolaylığı sağlıyor.







Olmayan kirpiklerim derken ciddiydim:)
Pink Gold ve Eternal Gold renklerini görüyorsunuz.
Işık yetersizdi ve fotolar istediğim görüntüyü sağlamadı,göründüklerinden çok daha güzeller.Kapatıcı ve allığın rengini de o yüzden gösteremedim. 
Eyeliner da burada füme görünmüş,hem bazsız uyguladım hem de istediğim gibi çekemedim fotoyu.Baz üzerine uygulayınca yumuşak bir siyah oluyor.Süngerli aplikatörü çok kullanışlı.
Fotoların üzerine tıklayarak orijinal boyutlarında görüntüleyebilirsiniz.

Uzunca bir post oldu,sabredip okuduğunuz için teşekkür ederim:) Sevgiyle kalın..

2 yorum:

  1. H2o benimde bebeğim. :))
    Concealerı bende severek kullanıyordum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sevilmicek gibi değiller:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...