4 Ocak 2014 Cumartesi

Denedim: Loreal Skin Perfection Serisi..

Büyük bir merakla aldığım bu ikiliyi 1 aydan fazladır sabah akşam düzenli kullanıyorum ve artık yorumlayabilecek kadar gözlemlediğimi düşünüyorum.
Normalde hiç bir krem ya da serumu 38-40 günde bu kadar azaltmamıştım,çünkü bıkıp usanmadan bu kadar düzenli kullandığım bir ürün de olmamıştı.
Zaten düzen insanı değilim,değişiklikleri seviyorum,biraz da maymun iştahlılıktan olsa gerek dibini gördüğüm krem de pek azdır.Oysa bu nemlendiricinin değil dibini görmek,sıyırmaya başladım artık:)Gelelim ambalajlarıyla mest eden bu iki güzelin vaatlerine.
-Anında cilt dokusu ipeksi pürüzsüzlükte olur.
-1 haftada gözenekler sıkılaşır.
-1 ayda cilt dokusu daha homojen ve ışıltılı olur.
Ayrıca, komedojenik değildir(yani gözenekleri tıkamaz),hipoalerjeniktir,hassas ciltler için uygundur.
20-30 yaş aralığı için geliştirilen seriyi şu şekilde kullandım:
Akşamları rutin cilt temizliğinden sonra,gece ve gündüz kullanımına uygun olan serumu pompalı şişesinden iki fıs alarak tüm yüzüme ve boyun bölgeme güzelce yedirdim ve bir süre emilmesini bekledim.Oldukça kolay emilen,ele alındığında hafif sedefli bir görüntüsü olan ve cilde yedirildiğindeyse cilde sağlıklı bir aydınlık veren akışkan yapıda bir ürün.Serum iyice emildikten sonra nemlendirici kremi yüz ve boyun bölgeme yedirerek uyguladım.Krem de çok hafif yapılı,kolay emilen bir ürün.Gündüzleri sadece kremi uygulamayı tercih ediyorum niyeyse serumlar gece uygulansın diye üretilmiş ürünler gibime geliyor.
Kesinlikle yağlanma problemine sebep olmadılar,yaz aylarında etkisi ne olur bilemem ama yağlı-karma cildim kış aylarında kuru-karma yapıya döndüğünden nemlendirmesi çok hoşuma gitti.
Gözlemlediğim etkileri ise şu şekildeydi:
Gözeneklerimde bir küçülme sezmedim,ama zaten hiç bir ürünün bunu başaramayacağına inandığımdan bu yönde bir beklentim de yoktu ve hayal kırıklığı yaşamadım.
Amma ve lakinnn..Cildi kusursuzlaştırdığı konusunda hak vermemek elde değil..Cilt tonumun eşitlendiğini ve benim için en önemlisi de sivilcelerden kalan lekelerimin normalden daha hızlı azaldığını gözlemleyebiliyorum..Keşke kullanmaya başlamadan önceki ve şimdiki halini fotoğraflayıp karşılaştırma yapabilseydim,düşünemedim..Cilt yüzeyimi pürüzsüzleştirdi,pamuk gibi ipek gibi yumuşacık bir hal aldı,en ufak bir pütür kalmadı..Hala belirli dönemlerde bir iki sivilce çıkarıyorum,ama bu ürünler sivilcelenme ya da başka bir probleme neden olmadı.
Hafif ve hoş kokuları var,rahatsızlık vermiyor.
Yeniden alır mıyım?
Kesinlikle alırım:)
Elimde hiç açılmamış iki grup nemlendiricim var,bu seriyi bitirince onları da kullanmam lazım,ama muhtemelen yaza doğru tekrar alıp kullanmaya devam edeceğim.
Fiyatları da uygun,tam hatırlayamıyorum ama 35-40 lira arasındaydı,lakin Gratis ve Watsonslardaki güzel indirimlerle 18-22 lira arası fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
Herkesin kullanıp da az ya da çok memnun olacağını düşündüğüm bir seri oldu..
Umarım işe yarar bir post olmuştur..
Sevgiyle kalın..


2 yorum:

  1. bu serinin gözenek küçülten bazı mı serumu mu öyle bir ürünü daha var keşke Türkiye ye o da gelseydi =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke,gerçekten her şeyiyle muhteşem bir seri..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...