8 Mart 2014 Cumartesi

8 Mart Kadınlar Günü Gratis Alışverişim:)

        Kadınlar günü,sevgililer günü,yıl başı vs günlerin en güzel yanlarından biri kuşkusuz kozmetik indirimleri:)
Gratis ve Watsons başta olmak üzere pek çok kozmetik firma bu günlerde güzel indirimlerle bizi mutlu etmek için çabalıyor.Ben Watsonsa çok yakın olmadığım için Gratisi tercih ediyorum.
Bugün aldıklarım arasında renkli kozmetik yok,daha ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu.Zaten akşam saatlerinde gittiğim için çok seçeneğim de yoktu,talan edilmişti koca mağaza:)
Aldıklarımın hemen hepsi üç aşağı beş yukarı 10 tl civarındaydı.Rexona deodorantları Migrostan aldım,bir alana bir bedava.
-Nivea baby bebek pudrası
-Olay Essentials Complete normal/yağlı ciltler için günlük losyon
-Yardley London English Rose EDT
-Rexona Shower Clean deodorant
-Tha Balm Balm Shelter /light
-Nivea Canlandırıcı Tonik
-Loreal üç etkili nemlendirici göz kremi
-Essence Like A First Day In Spring EDT
-Hijyenik ped saklama çantası
Kremleri kullanmaya daha var,önce elimdekileri bitirmek istiyorum ama toniğim bittiği için hemen başlayacağım.Kullandıkça da yorumlar gelir,yine de öncelikle merak ettiğiniz bir ürün olursa paylaşın lütfen..
Sevgiyle kalın..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini =) Bende Gratis e yakın olduğum için hep oraya gidiyorum ama Watsons dan almak istediğim çok daha fazla ürün olması beni üzüyor açıkcası =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) evet benim de watsonstan almak istediğim çok şey var ama fırsatım olmuyor bir türlü,yolum düşerse yedekliyorum bir sürü:)

      Sil
  2. Your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    and you outfits deserve separate attention!
    everything is magnificent! would you like to follow each other?

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. your web site looks interesting,too.I'm glad your nice words, so im happy to follow you:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...